1. Wejdź na stronę zakupową Neokartki
Z menu głównego wybierz „Dla Ciebie” (jeśli jesteś klientem posiadającym konto indywidualne), a następnie „Neokartka”
W kolejnym kroku kliknij “Wyślij kartkę”
Lub (jeśli jesteś Klientem posiadającym konto firmowe) wybierz “Dla Twojej firmy” a następnie “Neokartka”.
W kolejnym kroku kliknij “Wyślij kartkę”
Można również z menu głównego wybrać “Neokartka” a następnie jako klient indywidualny “Indywidualnie” lub firma “Jako firma”, wysłać kartkę klikając w napis “Wyślij Neokartkę”.
3. Wybierz rodzaj kartki
6. Wybierz rodzaj przesyłki
Zaznacz, który rodzaj przesyłki wybierasz.
7. Dodaj dane nadawcy
Wybierz opcję „Dodaj adres nadawcy” i uzupełnij dane. Pola oznaczone „*” są wymagane.
8. Dodaj kartkę do koszyka
Przed dodaniem kartki do koszyka, możesz skorzystać z podglądu swojej kartki. Jeżeli przygotowany projekt Ci odpowiada, wybierz “Dodaj do koszyka”. Po dokonaniu opłaty Twoja kartka zostanie przekazana do wydruku oraz wysyłki.
9. Sprawdź zamówienie
Zweryfikuj swój koszyk i jeżeli wszystkie produkty są zgodne z zamówieniem, kontynuuj zakupy lub przejdź dalej.
Uzupełnij dane do faktury.
10. Zaakceptuj wymagane zgody
11. Opłać zamówienie
W kolejnym kroku wybieramy formę zapłaty za zamówienie.
Po opłaceniu zamówienia otrzymasz informację “Twoje zamówienie zostało opłacone i przekazane do realizacji”.
Ceny na ilustracjach są przykładowe i mogą być niezgodne z obowiązującym cennikiem.