Korzystanie ze skrzynki Envelo

1. Z menu głównego wybieramy “Skrzynka Envelo”

Jak poruszać się po Skrzynce Envelo? 

Skrzynka Envelo została zaprojektowana tak, aby jej obsługa była intuicyjna. W trakcie jej powstawania uwzględniliśmy powszechnie używane rozwiązania, aby maksymalnie ułatwić korzystanie z naszych usług. Jeżeli jednak masz wątpliwości co do tego, do czego służą poszczególne sekcje, zapoznaj się z poniższą instrukcją. 

2. Menu górne

Umieszczone w menu górnym ikony służą do nawigacji po Skrzynce. W kolejności od lewej do prawej są to: 

  1. Książka adresowa – pozwala na zarządzanie listą kontaktów
  2. Koszyk – przejście do koszyka i płatności za usługi
  3. Przewodnik – prowadzi do strony, na której jesteś
  4. Wyszukiwarka – pozwala na wyszukiwanie przesyłek w Skrzynce
  5. Pod Twoim imieniem i nazwiskiem (lub nazwą firmy w przypadku klientów biznesowych) po rozwinięciu znajdują się ustawienia konta pozwalające na jego zarządzanie:
    5.1. Moje Neorachunki – umożliwia zapisanie się na odbiór Neorachunków od wybranego dostawcy
    5.2. Ustawienia powiadomień – tutaj znajdują się ustawienia powiadomień email
    5.3. Moje konto – w tym miejscu możesz zmienić ustawienia dotyczące Twojego konta
    5.4. Wyloguj – pozwala na bezpieczne wylogowanie się z Envelo

3. Pasek boczny

Na pasku bocznym umieszczone są przyciski dotyczące Twoich przesyłek. W kolejności od góry do dołu są to:

  1. Nowa przesyłka – rozwija menu, z którego możesz wybrać interesujący Cię rodzaj przesyłki
  2. Odebrane – tutaj znajdą się odebrane przez Ciebie przesyłki
  3. Wysłane – do tego katalogu trafiają przesyłki, które zostały wysłane do odbiorców
  4. Oczekujące – tutaj znajdziesz przesyłki, które oczekują na wysyłkę, np. ze względu na brak płatności
  5. Szkice – do tego katalogu trafiają zapisane Neolisty drukowane lub elektroniczne (niemasowe)
  6. Szablony – szablony proste i zaawansowane
  7. Potwierdzenia – tutaj znajdą się wszystkie potwierdzenia nadania, odbioru, wydruku itd.
  8. Raporty – tutaj znajdziesz raport statusów, raport Neolistu i Neofaktury jak również statusy przetwarzania korespondencji masowej
  9. Śledzenie i weryfikacja dokumentów – pozwala na weryfikację i śledzenie dokumentów w Skrzynce
  10. Archiwum zamówień – prowadzi do zarchiwizowanych zamówień w Skrzynce
  11. Kosz – w koszu znajdują się usunięte ze Skrzynki przesyłki i powiadomienia

4. Pomoc i opinie

Na dole strony znajduje się stopka, w której znajdziesz większość użytecznych linków prowadzących do konkretnych kategorii tj.: Pomoc, Envelo, Kariera oraz Kontakt.