Przewodnik po Koncie Zaufanym

Jak zostać użytkownikiem Konta Zaufanego?

Aby zostać użytkownikiem Konta Zaufanego, załóż konto Envelo w Placówce Pocztowej lub uwierzytelnij dane istniejącego konta. Zarejestrowanie się na platformie Envelo przyspiesza ten proces, z tego powodu zalecamy, aby zrobić to przed pójściem na pocztę. 

Jeżeli posiadasz konto firmowe, podpisz umowę z Envelo, aby zacząć korzystać z usług dostępnych dla użytkowników Konta Zaufanego. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem wysyłając e-mail pod adres handlowy@envelo.pl lub dzwoniąc pod numer (22) 276 28 82.

1. Uwierzytelnij dane w Placówce Pocztowej

Przygotuj niezbędne dokumenty i informacje. Jeżeli chcesz założyć konto Envelo w Placówce Pocztowej, zapisz swój adres e-mail oraz weź ze sobą dowód osobisty lub paszport. Jeżeli masz już konto w Envelo, zapisz swoje Envelo ID, adres e-mail podany podczas rejestracji oraz weź ze sobą dowód osobisty lub paszport. 

Znajdź placówkę pocztową, w której możesz uwierzytelnić swoje dane. Możesz to zrobić, korzystając ze strony placowki.poczta-polska.pl w której znajdziesz filie i urzędy pocztowe. Pamiętaj, że agencje pocztowe nie obsługują Envelo.

Pójdź do wybranej placówki i powiedz, że chcesz założyć konto w Envelo lub uwierzytelnić dane istniejącego konta. Pracownik placówki pocztowej wypełni formularz uwierzytelnienia, prosząc Cię o podanie niezbędnych danych (lub uzupełniając je w przypadku zakładania nowego konta): Envelo ID, adres e-mail, imię i nazwisko, PESEL, obywatelstwo, rodzaj dokumentu tożsamości oraz numer i serię dokumentu tożsamości.

2. Podpisz formularz i poczekaj na potwierdzenie

Po podpisaniu formularza proces uwierzytelniania danych zostaje zakończony. Wystarczy poczekać na potwierdzenie założenia lub uwierzytelnienia Konta Zaufanego. Potwierdzenie zostanie wysłane na podany adres e-mail oraz do Twojej Skrzynki Envelo.

Dziękujemy za założenie Konta Zaufanego!